tag:blogger.com,1999:blog-3186548690820226054.post2553559655381981206..comments2009-03-31T18:59:35.687+03:00Comments on Kaupunkifillari: Aloite työmatkapyöräilystäEsko Liushttp://www.blogger.com/profile/11405621780442485136noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3186548690820226054.post-59205512810934388532008-12-04T17:58:00.000+02:002008-12-04T17:58:00.000+02:00Kiitos Paavo kommentista ja pyöräilyä edistävistä ...Kiitos Paavo kommentista ja pyöräilyä edistävistä aloitteista. Onko se toinen aloitekin mahdollisesti jossainpäin nettiä näytillä?<BR/><BR/>Pasilan pyöräkaapeistakin tässä blogissa on kirjoitettu aiemmin:<BR/>http://kaupunkifillari.blogspot.com/2008/09/pasilan-pyrkaapit.htmlAntti Poikolahttps://www.blogger.com/profile/15133734086575203485noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3186548690820226054.post-3407449743030178882008-12-04T17:19:00.000+02:002008-12-04T17:19:00.000+02:00Hei,minua pyyydettiin kommentoimaan, mikä on ko. a...Hei,<BR/><BR/>minua pyyydettiin kommentoimaan, mikä on ko. aloitteen käsittelytilanne. Aloitteeseen annettu vastaus ei ole ollut vielä valtuustossa, mutta ymmärtääkseni yleisten töiden lautakunta on antanut siitä oman lausuntonsa. <BR/><BR/>Lausunnossa esitetään, että pumppulaitetta kokeillaan ensin Rautatieasemalla, jonne tulee myös laajempi fillarikeskus. Jos kokemukset ovat myönteisiä, voidaan pumppuja sijoittaa muuallekin.<BR/><BR/>Viime valtuuston kokouksessa käsiteltiin tekemäni aloite turvallisista fillareiden säilytyspaikoista metro- ja juna-asemien yhteydessä. Lausunnossa ajatukseen suhtauduttiin myönteisesti.<BR/><BR/>Kaupunki tutkii nyt, minkälaisia turvallisia fillariparkkeja voisi olla. Lausunnossa todettiin, että vanhat mm. Pasilan asemalla olleet maksulliset "laatikot" eivät olleet toimivia. Olen tästä samaa mieltä.Anonymousnoreply@blogger.com